Willeke van Geest (voorzitter)

Willeke heeft in het verleden zelf deelgenomen een jongeren werkvakantie in Roemenië. Vanaf november 2017 zit zij in het bestuur en zet zij zich in voor AHA.

Robert van Geest (secretaris)

Robert is enthousiast geworden doordat hij in het verleden drie keer heeft deelgenomen aan een werkvakantie in Albanië. Hij is in november 2017 toegetreden tot het bestuur.

Tim van den Beukel (Algemeen bestuurslid

Tim is in 2018 en 2019 meegegaan als deelnemer op werkvakantie in Albanië. Hij is in februari 2022 toegetreden tot het bestuur.

Steven Hiemstra (Penningmeester)

Steven is in november 2017 toegetreden tot het bestuur en is in het verleden een aantal keer als deelnemer mee geweest met de werkvakantie.

Fred & Gitte Wessteijn (algemeen bestuursleden)

Fred en Gitte zijn in december 2022 toegetreden tot het bestuur. Zij hebben besloten om toe te treden tot het bestuur, omdat hun zoon tweemaal met veel enthousiasme is meegeweest op werkvakantie.